The Role of Online Media, Marketing and Advertising Efforts of Travel Agencies through the Example of Kartago Tours and OTP Travel

Szőke Áron The Role of Online Media, Marketing and Advertising Efforts of Travel Agencies through the Example of Kartago Tours and OTP Travel. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
Dissertation Aron Szoke.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (1648Kb)

Angol cím

The Role of Online Media, Marketing and Advertising Efforts of Travel Agencies through the Example of Kartago Tours and OTP Travel

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás angol nyelven

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr Karsai ÁrpádLecturerkarsai.arpad@upcmail.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Travel Agency, Kartago Tours, Online marketing, OTP Travel, Effects of advertising
Felhasználói azonosító szám (ID): Petics Mariann
Dátum: 2016. Dec. 08. 14:46
Utolsó módosítás: 2017. Már. 16. 13:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet