Az online kommentek hatása a szállodai értékesítésre

Moldván Beatrix Ágnes Az online kommentek hatása a szállodai értékesítésre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (2199Kb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Karakasné Morvay KláraFőiskolai docens, PhD, BGE KVIKKarakasneMorvay.Klara@uni-bge.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: komment, Szálloda, értékesítés, Online , online értékelés
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Dátum: 2016. Dec. 08. 17:46
Utolsó módosítás: 2017. Feb. 14. 17:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet