A kávéházak piaci pozíciója, egy konkrét kávéház megvalósításának és gazdálkodásának elemzése

Perjámosy Leila A kávéházak piaci pozíciója, egy konkrét kávéház megvalósításának és gazdálkodásának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
A kávéházak piaci pozíciója, egy konkrét kávéház megvalósításának és gazdálkodásának elemzése.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (1358Kb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás BA

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Verebes PálNEM RÉSZLETEZETTverebes.pal@kvifk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kávéházak, , napjaink kávéházai, megvalósíthatósági tanulmány, újhullámos kávéház, breakfast & more
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Dátum: 2016. Dec. 08. 17:05
Utolsó módosítás: 2017. Feb. 16. 15:49

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet