A social media és a véleményvezérek szerepe a szállodaiparban

Dobos Judit A social media és a véleményvezérek szerepe a szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
Dobos-Judit-szakdolgozat-2016.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (2131Kb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás BA

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Karakasné Morvay Klárafőiskolai docens, PhDKarakasneMorvay.Klara@uni-bge.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: social media, véleményvezér, social media trendek, közösségi média , influencer marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Dátum: 2016. Dec. 12. 16:23
Utolsó módosítás: 2017. Feb. 14. 17:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet