Két budapesti ötcsillagos szálloda online marketing tevékenységének összehasonlító értékelése

Szabó Krisztina Két budapesti ötcsillagos szálloda online marketing tevékenységének összehasonlító értékelése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
Szabó Krisztina_SZAKDOLGOZAT_Két budapesti ötcsillagos szálloda online marketing tevékenységének összehasonlító értékelése.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (2257Kb)

Absztrakt (kivonat)

A szerző hipotézise, hogy az online marketing kiterjedt alkalmazása meghatározó hatással van a szálloda versenyképességére. A dolgozat célja összehasonlítani a Sofitel Budapest Chain Bridge és az InterContinental Budapest szállodák online marketing tevékenységeit. A dolgozat a következő részcélok köré épül: A dolgozat első két részcélja a szakirodalmi áttekintéssel kapcsolatos, melyek közül az elsőben a szállodák online marketing tervének felépítésére, illetve a szállodai szempontú online marketing legfontosabb eszközeinek általános bemutatására kerül sor. A 2. részcél kifejtésénél kerül kibontásra a versenytárselemzés, az online marketing stratégiák fejlesztési fázisai, a szolgáltatások mint versenyképességi indikátor és a versenyképesség mérésének bemutatása. A következő két részcél a kutatás eredményeire utal. Mivel a marketingterv üzleti titkokat tartalmaz, ezért ennek részletes ismertetésére nincs lehetőség. Helyette az adott szállodák látható marketing tevékenységének és a mélyinterjúk során gyűjtött adatok elemzésének összevetésével kerül kifejtésre a téma. Az 5. részcél a jövőre vonatkozó felvetéseket részletezi.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-Vendéglátás Alapszak

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Juhász Lászlóegyetemi docensjuhasz.hotel2022@gmail.com

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: online marketing eszközök, Versenyképesség, Honlap, marketing , szállodalánc
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Dátum: 2016. Dec. 12. 15:43
Utolsó módosítás: 2017. Feb. 04. 10:56

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet