La psychologie de la publicité: par le cas d'Aldi et d'Auchan Hongrie

Viragh Lili La psychologie de la publicité: par le cas d'Aldi et d'Auchan Hongrie. Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
Dissértation Finale. pdf.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (1773Kb)

Magyar cím

Reklámpszichológia - Az Aldi és Auchan Magyarország példáján keresztül

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Világgazdaság és Nemzetközi Kereskedelem Int. Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás (francia nyelven)

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Törökné dr. Szilágyi Katalinegyetemi docensszilagyi.katalin@kkk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Reklámpszichológia, Aldi Magyarország, Auchan Magyarország
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Dátum: 2016. Dec. 10. 10:35
Utolsó módosítás: 2017. Jún. 22. 12:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet