Az ABT Treuhand marketingstratégiájának elemző értékelése és fejlesztésének irányai

Fister György Az ABT Treuhand marketingstratégiájának elemző értékelése és fejlesztésének irányai. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[img] PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2085. December 12..

Download (4Mb)
[img] PDF
Titkosítás.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (4Mb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

VÁLLALKOZÁS ÉS EMBERI ERŐFORRÁSOK INTÉZETI TANSZÉK

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Szilágyi Zoltánóraadó,főiskolai docens,BGEszilagyi.zoltan@uni-bge.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketingstratégia, elemző, ABT Treuhand
Felhasználói azonosító szám (ID): Fister György
Dátum: 2016. Dec. 12. 13:44
Utolsó módosítás: 2016. Dec. 12. 13:44

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet