Az online marketingkommunikáció térhódítása kisvállalati szegmensben

Molnár Ákos Bence Az online marketingkommunikáció térhódítása kisvállalati szegmensben. Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
Szakdolgozat Molnár Ákos Bence 2016.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (1886Kb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Sas IstvánNEM RÉSZLETEZETTmail@sasistvan.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Online marketing, Marketing eszközök, Marketingkommunikáció, Kommunikációs eszközök, Kis- és középvállalatok, hazai kis- és középvállalkozások
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Dátum: 2016. Dec. 12. 09:18
Utolsó módosítás: 2017. Jún. 19. 17:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet