A cukrászdák piaci pozíciója, konkrét cukrászda létrehozása és gazdálkodásának elemzése

Mátó Fanni A cukrászdák piaci pozíciója, konkrét cukrászda létrehozása és gazdálkodásának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
A cukrászdák piaci pozíciója, konkrét cukrászda létesítése és gazdálkodásának elemzése.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 31..

Download (1471Kb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás BA

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Verebes PálNEM RÉSZLETEZETTverebes.pal@uni-bge.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: cukrászda, létrehozás, Üzleti terv
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Dátum: 2016. Dec. 13. 16:49
Utolsó módosítás: 2017. Feb. 16. 13:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet