A Legrand Zrt. marketingstratégiája ügyfél elégedettség szempontjából

Briski Brigitta A Legrand Zrt. marketingstratégiája ügyfél elégedettség szempontjából. Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
Briski-Brigitta_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1612Kb)
[img] PDF
Briski Brigitta-Hivatalos Bejegyzes.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (176Kb)

Magyar cím

A Legrand Zrt. marketingstratégiája ügyfél elégedettség szempontjából

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr Harsányi DávidMarketingkommunikáció szakirányvezető, főiskolai docensHarsanyi.David@uni-bge.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingstratégia, Legrand Zrt., Elégedettség
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Dátum: 2016. Dec. 12. 10:25
Utolsó módosítás: 2017. Ápr. 05. 14:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet