A bormarketing jelentősége, a hazai borturizmus és a rendezvények tükrében

Jaszenák Tamás A bormarketing jelentősége, a hazai borturizmus és a rendezvények tükrében. Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
A bormarketing jelentősége, a hazai borturizmus és a rendezvények tükrében.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (2226Kb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Harsányi DávidNEM RÉSZLETEZETTharsanyi.david@kkk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Borturizmus, Bormarketing, Rendezvények, Magyarország
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Dátum: 2016. Dec. 12. 09:35
Utolsó módosítás: 2017. Jún. 01. 15:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet