Tartalommarketing - Régi-új stratégia a marketingben. Tartalomfogyasztási szokások vizsgálata az agrárszektorban

Madarász Lilla Tartalommarketing - Régi-új stratégia a marketingben. Tartalomfogyasztási szokások vizsgálata az agrárszektorban. Külkereskedelmi Kar.

Ez a mű legutolsó verziója.

[img] PDF
Szakdolgozat - Madarász Lilla BGE_2016.12.11.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (2154Kb)

Magyar cím

Tartalommarketing - Régi-új stratégia a marketingben. Tartalomfogyasztási szokások vizsgálata az agrárszektorban

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Totth GedeonNEM RÉSZLETEZETTtotth.gedeon@kkk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Tartalommarketing, Marketing, Tartalomfogyasztás
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Dátum: 2016. Dec. 12. 09:26
Utolsó módosítás: 2017. Ápr. 18. 09:56

Az archívumban megtalálható verziók

  • Tartalommarketing - Régi-új stratégia a marketingben. Tartalomfogyasztási szokások vizsgálata az agrárszektorban. (deposited 2016. Dec. 12. 09:26) [Ezt látja]

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet