Az employer branding, mint az Y generációs munkavállaló megszólításának eszköze

Karanyicz Sára Az employer branding, mint az Y generációs munkavállaló megszólításának eszköze. Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
Karanyicz Sára - az employer branding mint az Y generációs munkavállalaló megszólításának eszköze.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (2345Kb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Társadalmi Kommunikáció és Média Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és Médiatudomány

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Szeles PéterNEM RÉSZLETEZETTszelespr@gmail.com

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Employer branding, Y generáció, Belső kommunikáció, Munkaerőpiac, Munkavállaló
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Dátum: 2016. Dec. 12. 11:18
Utolsó módosítás: 2017. Jún. 02. 10:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet