A munkáltatói márka jelentősége a nagyvállalatok életében

Polyák Petra A munkáltatói márka jelentősége a nagyvállalatok életében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[img] PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2021. December 13..

Download (1147Kb)
[img] PDF
nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2021. December 13..

Download (208Kb)
[img] PDF
titkosítási_kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2021. December 13..

Download (496Kb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Németh SzilárdAdjunktusNemeth.Szilard@uni-bge.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: munkáltatói márka, márkastratégia, elköteleződés
Felhasználói azonosító szám (ID): Polyák Petra
Dátum: 2016. Dec. 13. 10:15
Utolsó módosítás: 2016. Dec. 13. 10:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet