Márkaépítés a közösségi média használatával - Gyakorlati megvalósítás a Chio márkamenedzsmentben

Tomán Lilla Márkaépítés a közösségi média használatával - Gyakorlati megvalósítás a Chio márkamenedzsmentben. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[img] PDF
Tomán Lilla Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2021. November 30..

Download (2156Kb)
[img] PDF
Tomán Lilla szakdolgozat titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2021. November 30..

Download (11Mb)
[img] PDF
Tomán Lilla nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2021. November 30..

Download (150Kb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Németh SzilárdadjunktusNemeth.Szilard@uni-bge.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Közösségi média , Márkaépítés, Online kommunikáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Tomán Lilla
Dátum: 2016. Dec. 13. 11:09
Utolsó módosítás: 2016. Dec. 13. 11:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet