A minőségmenedzsment feladatai a magyarországi gyógyfürdőkben, az Irgalmasok Veli Bej Fürdője és a Király Gyógyfürdő példáján keresztül

Németh Réka A minőségmenedzsment feladatai a magyarországi gyógyfürdőkben, az Irgalmasok Veli Bej Fürdője és a Király Gyógyfürdő példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
Németh Réka - Minőségmenedzsment feladatai a magyarországi gyógyfürdőkben.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (4Mb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-menedzsment

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Hefelle-Kiss Ferencóraadókiss.ferenc@magyarfurdokultura.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: gyógyfürdő, minőség, Király Gyógyfürdő, Irgalmasok Veli Bej Fürdője, Budapest fürdői, fürdőkultúra
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Dátum: 2016. Dec. 15. 11:14
Utolsó módosítás: 2017. Jan. 27. 11:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet