IT Szolgáltatás Menedzsment Bevezetése Vállalati Környezetben

Iváncsik Renátó IT Szolgáltatás Menedzsment Bevezetése Vállalati Környezetben. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[img] PDF
IT Szolgáltatás Menedzsment Bevezetése Vállalati Környezetben.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (2048Kb)
[img] PDF
Nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (210Kb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdaságinformatika Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdaságinformatikus

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Benkőné dr. Deák IbolyaFőiskolai docens,BGEBenkoneDeak.Ibolya@uni-bge.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ITIL, ServiceNow, Szolgáltatás menedzsment, Incidenskezelés, Igénykezelés
Felhasználói azonosító szám (ID): Iváncsik Renátó
Dátum: 2016. Dec. 15. 12:39
Utolsó módosítás: 2016. Dec. 15. 12:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet