A Street Food, mint gasztronómiai irányzat bemutatása, és marketingkommunikációs eszközeinek ismertetése.

Baráz Patrícia A Street Food, mint gasztronómiai irányzat bemutatása, és marketingkommunikációs eszközeinek ismertetése. Külkereskedelmi Kar.

Ez a mű legutolsó verziója.

[img] PDF
Baráz Patrícia szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (2304Kb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Társadalmi Kommunikáció és Média Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Krasztev PéterNEM RÉSZLETEZETTkrasztev@gmail.com

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Street Food, Marketingkommunikáció , Marketingkommunikációs eszközök, Gasztronómia
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Dátum: 2016. Dec. 16. 10:00
Utolsó módosítás: 2017. Máj. 22. 09:53

Az archívumban megtalálható verziók

  • A Street Food, mint gasztronómiai irányzat bemutatása, és marketingkommunikációs eszközeinek ismertetése. (deposited 2016. Dec. 16. 10:00) [Ezt látja]

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet