Az ügyfélkapcsolat menedzsment lehetőségei és szerepe az OTP Bank CRM rendszerének példáján keresztül

Méth Flóra Az ügyfélkapcsolat menedzsment lehetőségei és szerepe az OTP Bank CRM rendszerének példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[img] PDF
Budapesti Gazdasági Egyetem - Méth Flóra - Szakdolgozat - 2016.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2021. December 19..

Download (1049Kb)
[img] PDF
Méth Flóra titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (499Kb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Réthi Gáboróraadó, Budapesti Gazdasági Egyetem - Pénzügyi és Számviteli Kargabor.rethi@gmail.com

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CRM, Ügyfélkapcsolat, OTP Bank Nyrt.
Felhasználói azonosító szám (ID): Méth Flóra
Dátum: 2016. Dec. 17. 11:26
Utolsó módosítás: 2016. Dec. 17. 11:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet