A felelős márka kétarcúsága

Nagy Bianka A felelős márka kétarcúsága. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[img] PDF
Nagy-Bianka_Szakdolgozat_végleges2.0_feltolt.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (1338Kb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Emberi Erőforrások

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Radácsi LászlóTudományos főmunkatársRadacsi.Laszlo@uni-bge.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CSR, Vállalati felelősségvállalás, Empolyer branding, Munkáltatói márka, CSR kommunikáció, Vállalati kommunikáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Nagy Bianka
Dátum: 2016. Dec. 19. 11:38
Utolsó módosítás: 2016. Dec. 19. 11:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet