Híresség szerepe egy tradicionális magyar cég új márkáinak marketingkommunikációjában

Kaspár Norbert Híresség szerepe egy tradicionális magyar cég új márkáinak marketingkommunikációjában. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[img] PDF
Kaspár Norbert Szakdolgozat végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2021.

Download (2167Kb)
[img] PDF
Kaspár Norbert titkositasi.pdf.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (240Kb)

Magyar cím

Híresség szerepe egy tradicionális magyar cég új márkáinak marketingkommunikációjában

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment (távoktatás) BGFGM00TBPS

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Németh SzilárdAdjunktus, BGEnemeth.szilard@uni-bge.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing , Marketingkommunikációs eszközök, Márkamenedzsment
Felhasználói azonosító szám (ID): Kaspár Norbert
Dátum: 2016. Dec. 19. 13:29
Utolsó módosítás: 2016. Dec. 19. 13:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet