A Sziget Kulturális Menedzser és Rendezvényszervező Iroda marketingstratégiájának elemző értékelése a Balaton Sound fesztivál példáján keresztül

Jakab András Dávid A Sziget Kulturális Menedzser és Rendezvényszervező Iroda marketingstratégiájának elemző értékelése a Balaton Sound fesztivál példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Ez a mű legutolsó verziója.

[img] PDF
Jakab_Andras - végleges-javitott.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2116. December 16..

Download (8Mb)
[img] PDF
csatolassal-jakab-andras-vegeleges-javitott.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2116. December 16..

Download (9Mb)
[img] PDF
titkositasi.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg until 2116.

Download (1836Kb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedszment

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Szilágyi Zoltánfőiskolai docensszilagyi.zoltan@uni-bge.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: értékelés, marketingstratégia, elemzés
Felhasználói azonosító szám (ID): Jakab András Dávid
Dátum: 2016. Dec. 19. 17:56
Utolsó módosítás: 2016. Dec. 19. 17:56

Az archívumban megtalálható verziók

  • A Sziget Kulturális Menedzser és Rendezvényszervező Iroda marketingstratégiájának elemző értékelése a Balaton Sound fesztivál példáján keresztül. (deposited 2016. Dec. 19. 17:56) [Ezt látja]

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet