Tallózás szakirány szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | F | H | I | K | L | M | P | R | S | T | U | V | Ó
Találatok száma: 50.

A

Angyal Mariann (2014) The Future of Trade. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Arany András (2014) Challenges and optimization suggestions for the sales organization of an SME. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

B

Bakó László (2014) A Color Kft. marketingstratégiájának bemutatása és elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Balla Krisztina (2014) A FŐTÁV Zrt. stratégiai szemléletének elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Beke Benjamin (2014) The relaunch of Natur Aqua and its impact on the consumers. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Biró Luca (2014) Research of the Profitable Operation of an Equestrian Club in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bodnár Mariann (2014) A Timac Agro Hungária Kft. áruforgalmi elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

C

Csábi Anett (2014) Die Errichtung eines Webshops und seine Markteinführung. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

D

Decker Vivien (2014) A BMW i almárka magyarországi marketingkommunikációjának bemutatása és elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

F

Farkas Bálint (2014) Nyugat-nógrádi COOP Zrt. fejlesztési projekt megvalósítása, az ÁIR rendszer bevezetése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Füleki Sándor (2014) Vásárlói szokások a magyarországi új személygépjármű piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

H

Halász Ágota (2014) A Penny Market Kft. piaci és pénzügyi helyzetének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Hau Renáta (2014) A MÁTRAI Üveg-Tükör Kft. stratégiájának kidolgozása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Hertel Gábor (2014) A pénzügyi piacok változása és szabályozása, valamint a tőzsdei instrumentumok technikai elemzésen alapuló kereskedelmének vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Hornberger Szabina (2014) Az Audi Hungaria Motor Kft. tevékenysége, fókuszban a logisztikai tervezés projektmunkája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Horváth Janka (2014) A növényi tejek értékesítési sajátosságai és a fogyasztói szokások elemzése a magyar piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

I

Iklódi Dóra (2014) A Példakép Alapítvány, mint civil vállalkozás szerepe a magyar vállalkozói kultúra megteremtésében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

K

Karaszi Györgyi (2014) A beszerzés- és választékpolitika elemző bemutatása a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kiss Dóra (2014) Egész évben hűtünk-fűtünk, avagy az LG Electronics Magyar Kft lakossági légkondicionáló üzletágának marketing stratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Anita Fanni (2014) Fogyasztói magatartás és vásárlási szokások vizsgálata az állateledelek piacán. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kristóf Zoltán (2014) A Globe Trans Cargo Kft. marketingkommunikációjának értékelő elemzése és fejlesztése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kövér Nikolett (2014) A Contarex Agrotechnika Kft. áruforgalmi tevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

L

Lakatos Barbara (2014) MagNet Bank létezésének indoklása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

M

Madarász Dorina (2014) A környezetbarát fehéráruk és azok vásárlói szokásainak vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mahunka Balázs (2014) Beiratkozástól az oklevél átadásig A BGF-KVIK tanulmányi szolgáltatásainak elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mezősi Richárd (2014) Az Alexandra és a Bookline online könyvesboltok összehasonlítása, és online marketing eszközeinek elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mihály Gyula (2014) Az AL-KO marketingstratégiája és távlati piaci lehetőségei a fogyasztói piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mészáros Dániel (2014) Ketten a nyeregben - a hazai kerékpársport szponzorációja. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Mészáros Judit (2014) A cargo crime jelenléte napjainkban, és a megelőzésére létrejött Sectran Kft. bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

P

Pacsirszky Tamás (2014) A KFC útja a Lean világába. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pap Brigitta (2014) A Landliebe márka bevezetése a magyar piacra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pitlik Gabriella (2014) Az RFID technológia bevezetésének lehetőségei a SPAR-nál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pálmai Bence (2014) Életstílusjegyek a 18-24 éves fiatalok körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Péter-Klicsu Erzsébet (2014) Az Allianz Hungária Zrt. marketingstratégiájának elemzése és fejlesztése online marketing eszközökkel. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

R

Rizsányi Eszter (2014) CRM rendszer bevezetése a Dorsum Zrt-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Scheiling Katalin (2014) Buying behavior differences of the generations, in case of green fashion. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Seres Péter (2014) Az egészséges életmód szerepe a 18-24 éves korosztály élelmiszer-vásárlási szokásaiban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Simon Lívia (2014) A judgemental study on corporate social responsibility. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szilvainé Turi Anna (2014) The marketing positioning of the “EcoBoost” engine based on its environmental impacts. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

T

Turóczy Judit (2014) Kisvállalkozások különböző pályázati lehetőségei a Békés Megyéért Vállalkozásfejlesztési Közalapítványnál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tuzi Alexandra (2014) A Delforg Kft. áruforgalmának elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Julianna (2014) Guerrilla marketing. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Lilla (2014) Az élet éttermének - mint magyar tulajdonú franchise rendszernek - a bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Luca (2014) A Zwack Unicum Nyrt. értékesítésének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

U

Uri Bernadett (2014) A trade marketing, mint értékesítés ösztönzési megoldás – egy kiválasztott gyógyszervállalat esetén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

V

Varga Patricia (2014) History and development of E-commerce, Online shopping and the situation analysis in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Varga Éva Renáta (2014) Az A. Schulman Magyarország Kft. árpolitikájának elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vass Nikolett (2014) Problémák és megoldások a Nemzeti Dohányboltok logisztikai folyamataiban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vass Szilvia (2014) Vállalati CRM rendszer bevezetésének hatása a kereskedelmi folyamatokra a Salzgitter Mannesmann Acélkereskedelmi Kft.-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ó

Óvári Ádám (2014) Co-branding’s effects on consumer perception and behavior with a focus on ingredient branding strategies. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 22. 17:55:53 CEST.