Tallózás szakirány szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | C | D | F | G | H | I | J | K | L | N | P | R | S | V | Z
Találatok száma: 52.

B

BOTKA DORINA (2017) A diszkont légitársasági modell fejlődése a Wizz Air példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Balázs Gabriella (2017) A STARFOL PLUSZ KFT. Komposztálható, 100%-ban lebomló csomagolóanyagainak piaci bevezetése Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Baráth Beatrix (2017) A Deichmann Cipőkereskedelmi KFT cégfilozófiájának elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bencsik Tímea (2017) Salgótarján, mint a rendszerváltás vesztese, gazdasági elemzések alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bernek Krisztina (2017) Eredmények és problémák a kereskedelmi logisztikában Lapker Zrt. példáján keresztül bemutatva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Biró Bernadett (2017) A Robert Bosch Kft. versenyképességének vizsgálata a tudásmegosztás aspektusából. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Borbély Henrietta (2017) A PEPKOR HUNGARY KFT CÉGFILOZÓFIÁJÁNAK ELEMZŐ BEMUTATÁSA. STRATÉGIA ÉS TAKTIKA AZ ÜZLETI ÉLETBEN. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Boros Zsófia (2017) New tendency in the field of HR and Marketing: The Employer Branding activity of an emerging company. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bozó Fanni (2017) Mosódió, azaz egy új ökobarát piaci szegmens születése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bujdosó Daniella (2017) A vállalati kultúra elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bálint Noel Tamás (2017) Az Aegon Premium által használt értékesítési modellek és gyakorlati tevékenységek elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bús Szilvia (2017) A Rauch Hungária Kft. Happy Day termékének értékesítési sajátosságai és a vevőelégedettség vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

C

Cseke Mátyás (2017) Okostérkép Újbudán A projekt megvalósítása Budapest XI. kerületében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Csiszár Lilla (2017) The role of sales and marketing in the banking sector focused on Hungary- K&H Bank case study. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

D

Dreisziger György (2017) MechatroMotive Kft. működésének elemzése vezetői szempontok alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Dévényi Anna Ágnes (2017) Kiskereskedelmi webshop készítése és online marketing eszközök használata Shopify rendszer segítségével. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

F

Faragó Dávid (2017) Izrael állam gazdasági fejlettségének tényezői és nemzetközi kereskedelmi kapcsolatai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Farkas Laura (2017) A Hervis Sport és Divatkereskedelmi Kft. vizsgálata, fókuszban a fogyasztói szokások. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Farkas Tamás (2017) A kereskedelmi ágazat szerepe a nemzetgazdaságban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

G

Gyüre Zoltán (2017) A 2014. évi CII. törvény hatása az élelmiszer kiskereskedelmi vállalkozásokra Budapesten és az agglomerációban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

H

Horváth Gábor (2017) Az elektromos autók sajátosságainak elemzése a Nissan Leaf piaci helyzetének tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

I

Illés Kevin (2017) A humánerőforrás elemző bemutatása egy középvállalkozásnál. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

J

Joó Gergely (2017) A közraktározás helyzete és bemutatása magyarországi viszonylatban és Európában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Joó Roland (2017) The analysis of Zwack Unicum's strategic planning activity from product portfolio aspect. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

K

Kapus Eszter Réka (2017) A metALCOM Zrt tevékenységének vizsgálata, fókuszban a szervezetfejlesztés. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kass Viktor (2017) ONLINE PÁLINKÁZÓ: avagy hogyan alkalmazható hatékonyan a Palinka.online webshopban az új és régi onlinemarketing eszközök elegye a sikeres értékesítés érdekében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kis Kevin (2017) A FlyTeam Kft. komplex gazdasági elemzése az elmúlt 5 év beszámolói alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kisbenedek Alex (2017) Egy közép-európai gyógyszeripari vállalat kereskedelmi tevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kisné Galgóczy Dorottya Éva (2017) Egy családi kereskedelmi vállalkozás javasolt üzletpolitikája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kiss Zoltán (2017) A labdarúgás, mint a kereskedelem egyre jobban fellendülő piaca. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Komáromi Ádám Zsolt (2017) A magyarországi kis- és középvállalkozások nehézségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kottner Károly (2017) ROSSMANN MAGYARORSZÁG KERESKEDELMI KORLÁTOLT FELELŐSSÉGŰ TÁRSASÁG MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓS TEVÉKENYSÉGÉNEK BEMUTATÁSA - ONLINE MARKETING. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kovács Kitti (2017) A fenntartható fejlődés szerepének vizsgálata a vállalati stratégiában és a fogyasztói attitűdben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Kőhalmi Réka (2017) Tengeri fuvarozás, szállítmányozás bemutatása és elemzése az Anda Present Kft. import beszerzésén keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

L

Luczenbacher Attila (2017) A márkakereskedelem és a viszonteladói értékesítés elemzése a Helly Hansen Magyarország Kft. példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

N

Nagy Norbert Marcel (2017) Két telekommunikációs nagyvállalat CRM rendszerének összehasonlítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Nemes Dávid (2017) A Danone Kft. működésének elemzése vezetői számvitel szempontjából. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Novák Kristóf (2017) Fogyasztói magatartás változása az építési termék kereskedelmében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Németh Nedda (2017) Az egészségtudatos fogyasztói magatartás a felnőttek körében, különös tekintettel az élelmiszerpiac területén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

P

Palotás Nikoletta (2017) Tárgyi eszközgazdálkodás a Magyar Telekom Nyrt. életében a One.ERP rendszer függvényében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pennica Giancarlo (2017) Challenges of project management office in a commercial bank. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Polgár Dóra (2017) Innováció a gyakorlatban - A Sensodyne Deep Clean fogkrém bevezetésének elemzése a marketingstratégia eszköztárán keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pándi Fanni (2017) Egy cég felépítése és piaci bevezetése (FENKS KIDS gyermekruha kereskedelem). Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Pápai Gyöngyi Éva (2017) A Gallicoop Zrt. áruforgalmi tevékenységének elemző bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

R

Rajki Zoltán (2017) Magyar projektek a Top 10 nemzetközi Crowdfunding platformon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Rigó Imre Zoltán (2017) A fővárosi hulladékgazdálkodási rendszer bemutatása az FKF Nonprofit Zrt. vállalati stratégiáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Szabó István (2017) Holnapután a kereskedelemben. Avagy a technológiai fejlődés hatásai a kereskedelemre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Szentpéteri Emese (2017) Az Aquative koffeines víz piaci bevezetése és konkurenciájának vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Sziklai-Sax Angéla (2017) A passzívházak sajátosságai és annak megjelenése Ausztriában és hazánkban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

V

Vadász Ágnes (2017) Examination and analysis of the logistics and quality management challenges of e-commerce in the retail sector of the food industry. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Vida Rebeka (2017) A Mozaik Áruház Kft. tevékenysége, és egy új termékének piaci bevezetése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Z

Zelizi Kristóf (2017) A napenergia felhasználás versenyképességének vizsgálata az E.K. Energiaközpont Kft. tevékenysége tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 18. 18:01:12 CEST.