Tallózás szakirány szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | G | H | I | K | P | R | S | T
Találatok száma: 14.

B

Balogh Nikolett (2016) Az Astoria szálló SWOT-elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Bende Kristóf (2016) A borok megjelenése KIOSK Budapest itallapján, a pincészetek bemutatása, borok és ételek párosítása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Beöthy Barbara (2016) A Radisson Blu Béke Hotel Housekeeping részleg munkaszervezésének bemutatása, elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

G

Gál Eszter (2016) A vendég diétás ételválasztásának lehetősége az Icon the restaurant étlapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

H

Hidasi Lajos (2016) A cukrász szakma oktatásának "egyik tortája". Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

I

Ignátkó Szabolcs (2016) A sommelier szerepe a mai magyar és nemzetközi gasztronómiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

K

Karászi Emese (2016) Az értékesítésben dolgozók szervezetének felépítése, munkakörök, alkalmazott felszolgálási módok a Mercure Budapest Korona Szállodában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Klabacsek Szilvia (2016) Az NH Budapest City által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

P

Pénzes Anna (2016) A munkanélküliek továbbképzési lehetőségei Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

R

Rohrbacher Lilla (2016) Regionális ételek megjelenése Steiermark éttermeiben, illetve Niederöblarn falusi turizmusában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

S

Szabó Róbert (2016) A Budaörsi Ételbár termelési és ételkészítési folyamatainak bemutatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Séder Krisztián (2016) Szakképzés szerepe az integrációban – Egyházi fenntartású iskola példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

T

Takács Viktória (2016) A Kristály Imperial Hotel**** SWOT-elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Tóth Fanni (2016) Panaszszituáció kezelése az Erzsébet Hotel City Centerben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

A lista elkészítésének dátuma 2018. szeptember 20. 18:07:29 CEST.